Zde uvádíme často kladené otázky, pokud zde nenajdete váš dotaz, neváhejte nás kontaktovat.
Co je to - Máme vyzkoušeno?
Pokud najdete tento symbol u produktů (vpravo nahoře v textu produktů), znamená to, že tento výrobek máme vyzkoušený, jsme s ním spokojení a doporučujeme ho našim zákazníkům.
Co dělat, pokud dostáváte naše emailové zprávy do složky HROMADNÉ?
Protože Seznam.cz změnil způsob doručování některých zpráv ve vaší schránce, je zapotřebí provést 2 jednoduché kroky.
1. |
2. |
Od této chvíle budete dostávat naše zprávy do složky DORUČENÉ.
Jaké jsou druhy a možnosti platby za nakoupené zboží?
V našem e-shopu můžete zvolit mezi několika způsoby platby.
Platební kartou - Jedná se o všechny známe typy platebních karet tuzemských bank. V případě úhrady touto formou jste přesměrováni na zabezpečený server banky, kde probíhá samotné zadání platební transakce, nám tedy žádné údaje nesdělujete. Platba probíhá během několika sekund a zboží ihned expedujeme.
Bankovním převodem - Nejběžnější a zákazníky nejpreferovanější způsob. V potvrzení o provedené objednávce naleznete čísla účtu, v našem případě se jedná o Českou spořitelnu a FIO banku, po uhrazení a připsání částky vaši zásilku kompletujeme, balíme a předáváme dopravci.
Dobírkou při převzetí zboží - zásilku odesíláme ihned, platbu provádíte při převzetí dopravci.
Je stearan hořečnatý živočišného nebo rostlinného původu?
Stearan hořečnatý je sůl kyseliny stearové, jedná se o organickou kyselinu přírodního původu, která se vyskytuje v živočišných i v rostlinných tucích. Všechny naše přípravky, které obsahují stearan hořečnatý jsou rostlinného původu, a proto jsou vhodné jako doplňky stravy pro vegany.
Z čeho se skládá celková cena za zakoupené zboží?
Cena za vámi nakoupené zboží se skládá ze samotné ceny za všechny nakoupené produkty, ke které je připočtena částka za vámi zvolený druh dopravy. V případě, že nakupujete formou platby v hotovosti – DOBÍRKOU je k ceně zboží připočtena částka za dobírečné. Všechny tyto položky jsou jednotlivě a přehledně uvedeny nejen ve vaší objednávce, ale také v samotném daňovém dokladu. V případě nákupu nad stanovený limit, se poplatky za dopravu neúčtují.
Kdy bude zboží dodáno?
Zboží expedujeme v co nejkratším termínu (maximálně následující pracovní den od přijetí objednávky), s přihlédnutím ke kapacitním možnostem našeho skladu. V případě, že objednáte do časů uvedených u jednotlivých typu doprav v nákupním košíku, bude zásilka odeslána ještě tentýž den.
Jak je zboží zasíláno?
Zboží je baleno nejvhodnějším a nejšetrnějším způsobem, aby v průběhu dopravy nedošlo k jeho poškození
Musím se při nákupu registrovat?
Registrace na našem velkoobchodním e-shopu je nutná a to z důvodu, že obchodníci po registraci obdrží svou VOC cenu, za kterou mohou nakupovat a nákup není umožněn koncovému odběrateli.
Mohu měnit své registrační údaje?
Ano, měnit své identifikační údaje můžete kdykoliv, včetně možnosti změnit je v samotné objednávce v rámci zadávacího procesu.
Je možné zaslat zboží na jinou, než registrovanou adresu?
Pochopitelně ano. Pokud jste registrovaný uživatel, máte tuto možnost zadat již při samotné registraci (fakturační adresa + adresa dodání). Stejně tak můžete měnit dodací adresu v průběhu samotné objednávky jako registrovaný i jako neregistrovaný uživatel.
Jak nahlédnu do svého nákupního košíku?
Nákupní košík naleznete v pravé horní části obrazovky (obrázek nákupního košíku a textové označení Obsah košíku). Při kliknutí buďto na obrázek nákupního košíku či po kliknutí na textový odkaz s názvem Obsah košíku, se automaticky dostanete do vaší objednávky, kde můžete měnit nejen množství jednotlivě nakupovaného zboží, ale také můžete přidávat zboží, odstraňovat z objednávky dané zboží a měnit své identifikační údaje. V košíku máte možnost v rámci souhrnu své objednávky rovněž volit způsob dopravy. Pochopitelně nechybí ani vzkaz prodejci (poznámka). Před samotným odeslání objednávky jste vyzvání k podrobnému pročtení Obchodních podmínek a souhlasu s nimi.
Mohu sledovat stav své objednávky?
Ano. Tuto možnost máte po registraci, kde ve spodní části e-shopu naleznete odkazy pod nadpisem Můj účet, kde můžete prohlížet nejen všechny své objednávky, ale i proces jejich vyřízení, expedice a další informace.
Jak a k čemu jsou jednotlivé výrobky určeny?
Námi nabízené výrobky jsou určeny k lidské potřebě, produkty jsou v nejvyšší možné kvalitě, při zachování všech (eko)postupů a tradic. Hodláte-li dělat něco pro své zdraví, pak jste zvolili správně.
Jak správně nakupovat?
Správný nákup, to je nejen uspokojení z dobrého obchodu, ale i jistota, že zboží dorazí k vám tak jak má. Pro vaší informaci zde uvedeme stručný způsob nákupu na našem e-shopu. Zboží, které je zobrazeno na našem e-shopu je opatřeno všemi potřebnými a vyčerpávajícími údaji pro vás. Tedy nejen o jeho vlastnostech, použití, ale rovněž o dostupnosti, atd. V levé části stránek pak naleznete seznam kategorií výrobků, kde můžete přecházet všude tam, kde vás srdce táhne. Jakmile se vám zobrazí vyhledávané zboží, klikněte na toto zboží (např. Detail, název, foto) a dostanete se na podrobnou stránku o produktu. Tento si můžete v daném množství zakoupit formou vložení do košíku. Po jeho odkliknutí se vám zobrazí informace o jeho vložení do košíku a další možnosti, zda chcete pokračovat v nákupu či si přejete přejít do pokladny. Pochopitelně můžete dále nakupovat, prohledávat. Pro lepší orientaci jste navigování intuitivně pomocí návodných sekcí, či samostatně pomocí jednotlivých kategorií. Pro vyhledávání daných produktů můžete využít i vyhledávání v samostatném vyhledávacím poli (vlevo). Jakmile se rozhodnete, že nákup chcete ukončit a zboží zakoupit, klikněte v horní části na nákupní košík či odkaz Obsah košíku a přejděte do pokladny. Zde si můžete v klidu překontrolovat vše co jste zakoupili, včetně možnosti úpravy počtu zakoupeného zboží, jeho redukce, atp. Pro ještě lepší přehlednost máte u zboží miniaturu zboží, které jste si vybrali, po kliknutí přejdete k podrobnostem o tomto zboží. Rovněž jste ve spodní části nákupního košíku vyzvání k zadání způsobu vámi vybrané dopravy. Pokud tato možnost zvýrazněná není, máte přednastavený způsob dopravy dle možností jednotlivých dopravců (rozměr, váha, atp). Dále volíte mezi způsobem platby. Jakmile jste zadali tyto údaje musíte si podrobně dopředu přečíst Obchodní podmínky a vyjádřit s nimi souhlas. V opačném případě objednávka nebude zpracována. Obchodní a jiné podmínky, jsou na našem e-shopu kdykoliv volně přístupné pro všechny návštěvníky v pravé horní části, nejste tak odkázání na to, že si je můžete přečíst až před samotným odesláním objednávky. Jakmile jste zvolili vše co jste měli, odešlete objednávku. Současně s tímto vám na e-mail dojde potvrzení této objednávky s dalšími informacemi, podle toho co jste požadovali, zvolili, atp. O celém průběhu vaší objednávky budete informováni, včetně její expedice. Budeme velmi vděčni, když si zakoupené zboží užijete.
Jak uplatnit slevový kupón?
Slevový kupón který jste obdrželi, můžete kdykoliv použít pro další nákup. Jeho hodnota se odečítá od kupní ceny produktů. Jeho jedinečné číslo zadáte v nákupním košíku těsně před způsobem dopravy. Následně v dalším kroku uvidíte snížení vaší ceny k úhradě.
Přesněji řečeno - v Nákupním košíku při dokončení objednávky, zadáte do políčka "Slevový kupón" je ho název (kód) a kliknete na tlačítko "Přidat". No a hned se můžete těšit z odečtené slevy. :)
Jak jsou chráněny mé osobní údaje?
Vaše osobní údaje jsou pečlivě chráněny v souladu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dříve dle zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů, zákon o ochraně osobních údajů) a nejsou bez právního zájmu poskytovány třetím stranám, mimo údajů nezbytných k doručení vaší objednávky. Více o tom, jak pečlivě střežíme vaše data se můžete dočíst zde.
Zde uvádíme často kladené otázky, pokud zde nenajdete váš dotaz, neváhejte nás kontaktovat.